Możecie tutaj przedstawiać swoją listę najlepszych filmów tego reżysera:
Oto moja:
1. Wszyscy w naszej rodzinie - 8/10
2. Aferim! - 8/10
3. Nie obchodzi mnie, czy przejdziemy do historii jako barbarzyńcy - 6/10
4. Najszczęśliwsza dziewczyna na świecie - 5/10
5. Zabliźnione serca - 3/10