Które filmy Munka uważacie za najlepsze? Proszę, wymieńcie je tu w kolejności od najlepszego do najgorszego.
Na dzień dzisiejszy, moje TOP 5 wygląda w sposób następujący:
1. Pasażerka
2. Człowiek na torze
3. Zezowate szczęście
4. Eroica
5. Niedzielny poranek
1. Czlowiek na torze
2. Pasazerka
3. Eroica
4. Niedzielny poranek
5. Zezowate szczescie / Spacerek staromiejski
Nie ma najgorzego, wszystkie to arcydzieła.
Ale jak od najlepszego do mniej najlepszego :] , to :
1.Zezowate szczęście
2.Pasażerka
3.Eroica
4.Człowiek na torze
5.Krzyż walecznych
1. Kolejarskie słowo
2. Zezowate szczęście
3. Eroica
4. Spacerek staromiejski
5. Niedzielny poranek
Kolejarskie słowo to pierwszy film Munka jaki widziałam i do tej pory jest moim ulubionym.
Kiedy pisałem mój post, nie widziałem jeszcze dokumentów , więc oto ich ranking :
1.Gwiazdy muszą płonąć
2.Błękitny Krzyż
3.Kierunek Nowa Huta !
4.Niedzielny Poranek
5.Spacerek Staromiejski
6.Pamiętniki Chłopów
7.Kolejarskie słowo
W związku z tym , mój poprzedni się troche zmienił :
1.Zezowate szczęście
2.Pasażerka
3.Eroica
4.Gwiazdy muszą płonąć
5.Człowiek na torze
1. Pasażerka
2. Zezowate szczęście
3. Eroica
4. Człowiek na torze
5. Niedzielny poranek
Najbardziej znany lub doceniany: Zezowate szczęście
Najlepszy film w mojej ocenie: Pasażerka
Film, który najbardziej mi się podobał: Zezowate szczęśćie
Średnia ocen: 8.4
Aktualizacja:
1. Człowiek na torze
2. Eroica
3. Pasażerka
4. Zezowate szczęście
5. Spacer staromiejski
6. Kolejarskie słowo
7. Niedzielny poranek
8. Błękitny krzyż
9. Pamiętniki chłopów
10.Kierunek nowa Huta
1. Człowiek na torze 9/10
2. Eroica 8/10
3. Niedzielny poranek 8/10
4. Zezowate szczęście 7/10
5. Kolejarskie słowo 7/10
Widziałem 3 na razie
1. pasażerka 9/10
2. eroica 8/10
3. zezowate szczęscie 7/10
Teraz poluje na człowieka na torze
1. Człowiek na Torze 10/10
2. Pasażerka 9/10
3. Błękitny Krzyż 9/10
4. Zezowate Szczęście 8/10
5. Eroica 8/10
1. Pasażerka
2. Człowiek na torze
3. Zezowate szczęście
4. Eroica
5. Błękitny krzyż
6. Niedzielny poranek
7. Kolejarskie słowo
8. Kierunek Nowa Huta
U mnie tylko 4 najpopularniejsze:
1. Człowiek na torze 10/10
2. Eroica +7/10
3. Pasażerka 6/10
4. Zezowate szczęście 3 lub 4/10
1. Człowiek na torze
2. Eroica
3. Pasażerka
4. Zezowate szczęście
5. Niedzielny poranek
6. Kolejarskie słowo
7. Kierunek Nowa Huta
1. Zezowate szczęscie
2. Pasażerka (to mogło być arcydzieło, szkoda ze trochę niedokończone)
3. Eroica
4. Człowiek na torze
Z dokumentów widziałem tylko Niedzielny poranek, powiedzmy ze trafia na 5 miejsce, z tym że to w ogóle zupełnie inny Munk, nieporównywalnie zresztą gorszy.
1.Eroica 9/10
2.Pasażerka 9/10
3.Człowiek na torze 9/10
4.Zezowate szczęście 8/10
5.Kolejarskie słowo 7/10
1. Człowiek na torze - 10/10
2. Eroica - 9/10
3. Pasażerka - 8/10
4. Zezowate szczęście - 7/10
+
Con bravura - 8/10
Gwiazdy muszą płonąć - 8/10
Błękitny krzyż - 8/10
Spacerek staromiejski - 8/10
Niedzielny poranek - 8/10
Pamiętniki chłopów - 7/10
Kierunek nowa huta ! - 7/10
Kolejarskie słowo - 7/10
ERRATA:
Wracam po 12 latach do komentarza i kajam się za Spacerek :( Ponowne 2 seansy Pasażerki stawiają ją wyżej Zezowatego.
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Człowiek na torze 8,32 22
2 Eroica 8,00 30
3 Zezowate szczęście 7,67 21
4 Pasażerka 7,44 18
Dokumentalne:
Niedzielny poranek 6,50 4
Kolejarskie słowo 5,67 3
Kierunek - Nowa Huta! 5,33 3
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Człowiek na torze (1956) 8,28 39
2 Eroica (1957) 7,85 47
3 Zezowate szczęście (1960) 7,62 37
4 Pasażerka (1963) 7,57 30
Dokumentalne/krótkometrażowe:
Niedzielny poranek (1955) 6,75 8
Kolejarskie słowo (1953) 5,50 6
Kierunek - Nowa Huta! (1951) 4,83 6
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Człowiek na torze (1956) 8,27 63
2 Eroica (1957) 7,91 68
3 Zezowate szczęście (1960) 7,73 64
4 Pasażerka (1963) 7,71 52
5 Błękitny krzyż (1955) 6,00 13
Krótkometrażowe:
Niedzielny poranek (1955) 6,41 17
Spacerek staromiejski (1958) 6,36 14
Kolejarskie słowo (1953) 5,21 14
Kierunek - Nowa Huta! (1951) 4,18 11
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Człowiek na torze (1956) 8,19 93
2 Eroica (1957) 7,89 98
3 Zezowate szczęście (1960) 7,73 92
4 Pasażerka (1963) 7,66 82
5 Błękitny krzyż (1955) 6,21 24
Krótkometrażowe:
1 Spacerek staromiejski (1958) 6,50 24
2 Niedzielny poranek (1955) 6,48 27
3 Kolejarskie słowo (1953) 5,35 20
4 Pamiętniki chłopów (1952) 4,67 12
5 Kierunek - Nowa Huta! (1951) 4,35 17
1. Pasażerka 8/10
2. Człowiek na torze 7/10
3. Błękitny krzyż 7/10
4. Zezowate szczęście 6/10
5. Eroica 4/10
1. Człowiek na torze - 8/10
2. Zezowate szczęście - 7/10
3. Eroica - 6/10
4. Błękitny krzyż - 5/10
5. Pasażerka - 5/10
Pozostałe:
1. Niedzielny poranek - 6/10
2. Con bravura - 5/10
3. Spacerek staromiejski - 5/10
4. Kierunek - Nowa Huta! - 5/10
5. Pamiętniki chłopów - 4/10
6. Gwiazdy muszą płonąć - 4/10
7. Kolejarskie słowo - 3/10
1. Eroica
2. Człowiek na torze
3. Pasażerka
4. Zezowate szczęście
5. Błękitny krzyż
+krótkometrażowe:
1. Niedzielny poranek
2. Con bravura
3. Spacerek staromiejski
4. Kolejarskie słowo
5. Kierunek - Nowa Huta!
1. Eroica
2. Człowiek na torze
3. Pasażerka
4. Zezowate szczęście
5. Błękitny krzyż
+ krótkometrażowe:
1. Niedzielny poranek
2. Spacerek staromiejski
3. Con bravura
4. Kolejarskie słowo
5. Kierunek - Nowa Huta!
tak swoja droga ciekawe jak potoczyłą by sie jego kariera gdyby nie ów feralny wypadek
jak dla mnie nr to bez apelacyjnie czlowiek na torze potem egzekwo pasazerka eroica i zezowate szcescie.
na prawde szkoda ze tak malo tych filmow i ze malo kto dzis pamieta o tym wielkim polskim reżyserze...
1. Zezowate szczęście - 9
2. Człowiek na torze - 8
3. Pasażerka - 7+/10
4. Eroica - 7
5. Błękitny krzyż - 5
dokumenty:
1. Niedzielny poranek - 8
2. Spacerek staromiejski - 7
3. Kolejarskie słowo - 6
4. Gwiazdy muszą płonąć - 5
5. Kierunek - Nowa Huta! - 2
Ocena twórczości - 7/10